Заборона має вплинути на рекламу в соціальних мережах, цифровий маркетинг та результати платного пошуку в гуглі. Про це пише The Guardian.

Цікаво Деруни, чебуреки та котлети: як зробити ці страви дієтичними

Міністр охорони здоров'я Метт Хенкок заявив, що такі заходи мають на меті допомогти сім'ям у Великій Британії правильно обирати те, що вони їдять.

Діти проводять більше часу в інтернеті. Батьки хочуть бути впевнені, що діти не зазнають впливу реклами, що висвітлює некорисну їжу і може вплинути на їхні життєві звички,
– пояснив він.

Уряд встановив, що у 2019 діти віком до 16 років переглянули в інтернеті 15 мільярдів реклами нездорової їжі. Водночас 2 роки назад цей показник становив 700 мільйонів.