Нові правила діятимуть з квітня 2022 року

Нові правила розпочнуть діяти з квітня 2022 року. Про це інформує The Guardian.

Важливо З якими хворобами найчастіше помирають від COVID-19: нове дослідження

Саме з цього часу британці більше не почують реклами на зразок "купуєш один – другий безкоштовно", якщо вона стосуватиметься їжі з великим вмістом жирів, цукру та солі.

Нездорову їжу не рекламуватимуть на касах

Загалом рекламу нездорової їжі заборонять на касах у супермаркетах та при вході у магазини.

Роздрібні продавці більше не зможуть спокусити нас імпульсивно купувати солодощі на касах супермаркетів. Нові правила діятимуть лише з 2022 року, тому роздрібна та харчова промисловість має достатньо часу для підготовки та перекладу своїх рекламних акцій,
– зазначила Керолайн Керні, представниця Альянсу охорони здоров'я.

Майже дві третини британців мають зайву вагу

Зазначимо, що в британському уряді підрахували, що майже дві третіх дорослих в Об'єднаному Королівстві мають зайву вагу. На ожиріння страждає і кожна третя дитина, що випускається з початкової школи.

У Британії вже стартувала кампанія з покращення здоров'я

Ще у липні 2020 року, через пандемію коронавірусу, глава уряду Борис Джонсон оголосив про старт кампанії щодо покращення здоров'я. Адже саме ожиріння є одним з фактором ускладнення під час інфікування коронавірусом.

Для кого застосовуватимуть нові правила щодо реклами?

Обмеження діятимуть лише для компаній, в яких працюють більше ніж 50 людей, і до закладів площею понад 185 квадратних метрів.